سئو یا تبلیغات اینترنتی

سئو یا تبلیغات اینترنتی؟

میزان پیشرفت خواندن شما

فهرست محتوا

فهرست محتوا

خیلی از دنبال کنندگان وب سایت  سئو راه به ما پیام دادند و مدام از ما می پرسند که فرق سئو با تبلیغات اینتنرتی که در نهایت در راستای برندینگ انجام می شود چیست؟

آیا شما بودجه کافی برای تبلیغات اینتنرتی و برندینگ کسب و کار خود را دارید؟

واقعیت این است که برای انجام تبلیغات اینترنتی تاثیر گذار و مطلوب برای رسیدن به فروش باید هزینه های گزافی را پرداخت کنید و از طرفی صفحه محصول یا هر صفحه دیگر که ترافیک را به آن ارسال می کنید باید کاملا برای سناریوی فروش شما آماده باشد.
معمولا افرادی که از روش های فروش آنلاین اطلاع و تجریه بالایی دارند از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنند و عدم توانایی در ساخت صفحات لندینگ برای جذب مخاطبین ارسال شده از طریق تبلیغات اینترنتی می تواند به شدت شما را از نظر مالی زیان ده کند.

برای تبلیغات اینترنتی باید بودجه کافی و مناسب داشته باشید


قبل از اجرای کمپین های تبلیغاتی چند سوال مهم را ازخودتان بپرسید:


۱)آیا شما فکر می کنید که با ارسال ترافیک و کاربران اینتنرتی به سایت خودتان می توانید مستقیما محصول خود را بفروشید؟
۲)آیا صفحه محصول یا صفحه ای که کاربران را از طریق بنرهای تبلیغاتی خود به آن ارسال می کنید کاملا برای فروش محصول یا معرفی آن آماده می باشند؟
۳)از روش های بازارایابی آنلاین چقدر اطلاع دارید ؟
۴)آیا صفحه محصول و خدمت شما توانسته است نیاز مشتریان شما را پاسخ دهد و آنها را قانع به خرید کند؟
۵)اگر کاربران ارسالی به صفحه لندینگ شما خرید نکردند سناریوی دوم شما برای این کاربران چه می باشد؟
۶)آیا کاربران ارسالی به صفحه لندینگ اولین بار خرید می کنند یا باید آنها را در طول زمان به مشتریان هدفمند تبدیل کرد؟!

توجه : قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی برای وب سایت و فروشگاه خود حتما در مورد روش های بازاریابی آنلاین و هنر فروش موفق آنلاین مطالعه کنید.در سال ۹۸ دیگر فروش های آنلاین سریعا اتفاق نمی افتند و مدیران حرفه ای در کسب و کارهای اینترنتی با روش های خلاقانه سعی در جذب مخاطبان و دریافت اطلاعات تماس آنها(ایمیل،شماره موبایل و..) می باشند.
سوال: شما برای دریافت اطلاعات تماس کاربران سردرگم چه سناریویی  را انتخاب کرده اید؟

سئو دیر جواب میده اما پایدارتر و هدفمندتر وکم هزینه تر می باشد!

 

سئو در طول زمان تاثیرگذار تر می باشد

 

سئو و بهینه سازی برای هر کسب و کار آنلاین کاری نسبتا زمان بر محسوب می شود و نمی توان برای کلمات کلیدی رقابتی انتظار رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل در عرض ۶ ماه را داشت!!
اما نتایجی که بعد از سئو یک وب سایت حاصل می شود باعث می شود که بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی اقدام به سئو وب سایت خود کنند.
اینکه چرا سئو شش ماه و بیشتر زمان می برد ممکن است برای هر کسی سوال باشد که تیم سئو راه جواب آن را در مقاله سئو چیست و چطور فروش شما را افزایش می دهد پاسخ داده است.

یک فروشگاه ساعت وقتی با کلمات خرید ساعت و خرید ساعت مچی وقتی در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید قطعا به مشتریان هدفمند خود خواهد رسید و اگر سایر موارد مرتبط با فروش موفق را رعایت کند قطعا می تواند ساعت های خود را بفروشد.

تا اینجا به طور خلاصه به تفاوت های سئو و تبلیغات اینترنتی پرداختیم و دوستان اگر سوالی داشتند می توانند از طریق کامنت از تیم سئو راه بپرسند و ما هم خوشحال میشیم که بتونیم به شما در راه اندازی کسب و کار آنلاین و بالا بردن فروش آن کمک کنیم.

Rate this post

محمدامین رضایی

بنیانگذار سئو راه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image