با مشاوره حرفه‌ای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت توسط تیم متخصص سئوراه، رتبه‌ی اول گوگل را برای شماست!

مشاور سئو : محمدامین رضایی

مدت زمان جلسه مشاوره سئو : ۱ الی ۲ ساعت

نیازمندی مشاور سئو : دسترسی به کنسول سرچ گوگل | گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) 

مخاطبین مشاور سئو: مالک سایت | مدیر سایت | متخصص سئو | تیم پشتیبانی فنی وب سایت | اعضای تیم دیجیتال مارکتینک

هدف مشاوره: با انجام بررسی اولیه وضعیت سئو سایت شما و آنالیز رقبا را قبل از جلسه مشاوره سئو انجام می دهیم و در روز جلسه مشاوره، به شما کمک میکنم که از مهم ترین مشکلات سئو و مشکلات فنی وب سایت خود آگاه شوید و سپس با ارائه راهکارهای رفع مشکلات تا پایان یک تجربه شیرین برای کسب رتبه اول در گوگل در نتایج جستجو همراه شما خواهیم بود.

نرم افزار مورد نیاز برای شرکت در جلسه مشاوره سئو : نرم افزار اسکایپ یا گوگل میت (بهمراه ضبط جلسه مشاوره و بررسی سئو سایت

و بهینه سازی وب سایت)

مشاوره سئو سایت | بهینه سازی وب سایت حرفه ای با تیم متخصصان سئو سئوراه

اهمیت مشاوره سئو برای کسب و کار آنلاین شما

شاید بپرسید که چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

شما به عنوان صاحب و مجری کسب و کار اینترنتی که دنبال طراحی سایت هستید، مدیران وب سایت ارائه دهنده خدمات آنلاین، مدیریت فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات تولیدی خودتان به عنوان تولید کننده یا واسطه بر عهده شماست،

مشاور سئو یک شریک مادام العمر در کسب و کارها با شماست که سعی کردیم اهمیت یک مشاوره سئو حرفه ای را با مهم ترین اقداماتی که تیم کارشناس SEO، سئوراه برای رسیدن به یک شراکت موفق و پر سود است.

شما با استفاده تجربه از مشاوره سئو (به انگلیسی : SEO Consulting) سایت هر شغل اینترنتی را که می خواهید شروع کنید، می توانید جستجوی ارگانیک را بهبود ببخشید. بهتر است این که را بلافاصله بعد از راه اندازی وب سایت خود انجام دهید.

به واسطه مشاوره حرفه ای می توانید مشتریان بالفوه متناسب فروشگاه اینترنتی یا سایت خدمات آنلاین خود را بدون دردسر پیدا کنید.

شما می توانید با خدمات مشاوره سئوراه  بررسی و رفع مشکلات سئوی سایت را بدون هیچ استرسی به تیم ما بسپارید.

مشاوره سئو با تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوی کلیدواژه (به انگلیسی : Keyword Research) تمام تلاش خود را برای بهینه سازی و بهبود جایگاه وب سایت شما در گوگل به صورت تعریف یک استراتژی عملیاتی و مدون بکار می گیرد.

۸ گام اصلی که شما نیازمند یک مشاوره سئو حرفه ای هستید:

لحظات اولیه شکل گیری تصمیم قطعی برای شروع یک کسب درآمد اینترنتی در ذهن شما

مشاوره برای نحوه انتخاب دامنه سایت بر اساس اصول سئو و خرید دامین در عین حال معتبر

مشاوره حرفه ای برای انتخاب هاست مناسب از بهترین شرکت های هاستینگ ایران

مشاوره جهت خرید قالب سئو شده وردپرس از مرجع معتبر فروش قالب اورجینال یا طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی که استاندارد های سئو را رعایت کرده باشند،

تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سایت از لحاظ سئو تکنیکال

تحقیق لیست کلمات کلیدی که مد نظر مدیر سایت

به کارگیری تکنیک های سئو داخلی مانند تولید محتوای جذاب و در عین حال منحصر به فرد چه به صورت محتوای متنی، صوتی یا ویدیویی، تدوین استراتژی سئو منظم و با برنامه

مشاوره برای نحوه پیاده سازی تکنیک های سئو خارجی، خرید بک لینک و رپورتاژ

۳ مشکل اساسی سئو سایت که همواره اهمیت مشاوره سئو راه را حس خواهید کرد:

کاهش ترافیک سایت

مشکلات سئوی سایت تازه تاسیس و جدید

مشکلات راه اندازی فروشگاه اینترنتی
مشاوره سئوراه حلی جدی و مقرون به صرفه برای افزایش فروش​

مشاوره سئوراه حلی جدی و مقرون به صرفه برای افزایش فروش

تاثیر مثبت مشاوره سئو برای فروش بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی بر کسی پوشیده نیست.
سئو یک راه حل مقرون به صرفه و با استراتژی عملیاتی برای اعتماد سازی مشتری، برند سازی و افزایش اعتبار فروشگاه اینترنتی شماست.

تبدیل رضایتمندی کاربران به وفاداری مادام العمر​

تبدیل رضایتمندی کاربران به وفاداری مادام العمر

یک مشاور سئو حرفه‌ای با بکار گیری یک استراتژی سئو جامع و مدون، با هدف این که نه تنها رضایتمندی کاربران رو جلب کند بلکه تجربه‌ای خوشایند و راضی‌کننده برای اونها فراهم آورهد
این کار با شناخت دقیق و پاسخ به نیازهای کاربران به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.
که نتیجه‌ آن وفاداری مادام‌العمر باشد.

رشد چمشگیر در نتایج جستجو​

رشد چمشگیر در نتایج جستجو

یکی از اهداف اصلی مشاوره سئو خوب، رشد و بهبود جایگاه در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی هدفمند است.

با مشاور سئو ارشد تیم دیجیتال مارکتینگ سئوراه بیشتر آشنا شویم!

من محمد امین رضائی هستم، موسس و مدیر وب‌سایت سئو راه.

تیم مشاوره سئو “سئوراه” تحت مدیریت و سرپرستی کارشناس SEO متخصص و حرفه ای، محمدامین رضایی، فعالیت خود را نزدیک به یک دهه پیش آغاز کرد.

این تیم متخصص با تمرکز ویژه بر سئو سایت، آنالیز وب‌سایت و بهینه‌سازی سایت، خدمات خود را به عنوان مشاور سئو و مشاور کسب‌وکار آنلاین ارائه می‌دهد. محمدامین رضایی و تیمش در طول این سال‌ها، با انجام ده‌ها  نمونه کار موفق سئو سایت و پروژه موفق سئو برای انواع وب‌سایت‌ها، از جمله فروشگاه‌های اینترنتی، خدمات آنلاین، وبلاگ‌ها و سایت‌های خبری، کارنامه‌ای قابل دفاع را به دست آورده‌اند.

محمدامین رضایی با ارائه یک استراتژی سئو مدون و جامع و با مدیریت حرفه‌ای بودجه سئو، به صاحبان کسب و کارها و مدیران فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه سئو داخلی کمک می‌کند تا مشکلاتی مانند کاهش سرعت وب‌سایت و ایجاد محتواهای جذاب، نوآورانه و سئویی را رفع کنند.

او با استفاده از تکنیک‌های لینک‌سازی داخلی و خارجی، خرید بک‌لینک‌های تقویتی، تحقیق کلمات کلیدی، بهبود رتبه سایت در گوگل، افزایش نرخ کلیک، و افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند که باعث شده است پیشرفت چشم گیری را در گوگل وبمستر  Google Webmaster و کنسول سرچ گوگل Google Search Console شاهد باشیم.

این تلاش‌ها در نهایت به افزایش فروش برای جذب مشتری واقعی در کسب و کار اینترنتی منجر شد، که در طول این مسیر، تیم کارشناس SEO سئوراه یک شریک وفادار تا رسیدن به مقصد موفقیت برای همراهانی بود که افتخار همکاری با آنها نصیب ما شد.

آشنایی با محمد امین رضائی | موسس سئوراه
سئوکار ارشد سئوراه

گام به گام با شما در مسیر پر پیچ و خم اما جذاب مشاوره سئو حرفه ای وب سایت

با ترسیم نقشه راه مشاره سئو سایت شما با  تیم دیجیتال مارکتینگ سئوراه گام به گام برای بهینه سازی وب سایت کسب و کار آنلاین شما یا فروشگاه اینترنتی شما با تیم کارشناس سئو حرفه ای و مجرب همراه شما در این مسیر پر پیچ و خم جذاب با شما افتخار همراهی را داریم.

حضور با هدف و برنامه در مقابل میز مشاوره سئوراه

هدفمند و با برنامه ریزی با تیم مشاوره سئو تماس بگیرید!

به عنوان مالک سایت، مدیر سایت، متخصص سئو، تیم پشتیبانی فنی وب سایت و یا یکی از اعضای تیم دیجیتال مارکتینک که با سئوراه برای تعیین استراتژی سئو، سئو تکنیکال، افزایش سرعت سایت و رفع کندی سرعت لود وب سایت، مشکلات فنی وب سایت تعیین اهداف کسب و کار آنلاین، اهداف بازاریابی، را که میخواهید در پایان مشاوره بهش برسید را بسیار روشن، دقیق در عین حال واقع گرایانه برای فروشگاه اینترنتی، وب سایت کسب و کار آنلاین خود در ذهن خود همراه خود داشته باشید. داشتن یک چشم انداز روشن  از برنامه که نقشه راه سئو سایت را ترسیم کند بسیار حیاتی است چرا که با تمرکز و با انگیزه و مصمم میتوانید تا انتها با تیم دیجیتال مارکتینگ تا مرحله بازار یابی و فروش همراه باشید. تیم کارشناس SEO سئوراه با تجربه ی که در این چندین سال کسب کرده است میتواند مشاور و راهنمای خوبی باشد همچنین می تواند یک برنامه ریزی ااستراتژیک همراه با استراتژی سئو به شما ارائه دهد.

بررسی سئو سایت با ابزارهای تخصصی و آنالیز رقبا

بررسی سئو سایت با ابزار های تخصصی سئو برای بهبود وضعیت فعلی سایت شما تخصص ماست!

بررسی کامل سایت شما، مثل بررسی سرعت سایت در ایران، مانیتورینگ آپتایم بودن سرور سایت و هاست، بررسی وضعیت DNS، بررسی وضعیت سئو سایت شما و بررسی وضعیت دامنه، بررسی گواهینامه امنیت SSL بررسی رتبه سایت در گوگل بررسی وضعیت کاربری سایت (UI)، بررسی کدهای قالب وب سایت، بررسی رتبه سایت در نتایج گوگل، آنالیز متا تگ، بررسی بک لینک ها، بررسی تعداد کلمات محتوای وب سایت، آنالیز محتوای سایت، بررسی فایل نقشه سایت، بررسی سئو محلی، بررسی مقالات منتشر شده از وب سایت از لحاظ سرقت ادبی و کپی رایت، بررسی لینک های سایت، بررسی اطلاعات دامنه،بررسی قدمت و عمر دامنه سایت، بررسی تراکم کلمات کلیدی برای هدف گرفتن محتوای سایت رقبا و اعمال تکنیک های سئو داخلی،که در نتیجه بررسی سئو و مقایسه با سایت های رقیب است. که منجر به درنهایت آنالیز رقبا خواهد شد.

پرسشنامه جامع سئوراه برای پروژه سئو جدید

با پرسشنامه حرفه ای و جامع سئوراه، رسیدن به اهداف سئوی سایت شما مثل افزایش رتبه در موتورهای جستجو مسیری بسیار هموار را طی خواهد کرد!

برای سئوراه، هیچ چیزی خوش آیندتر از این نیست که کاربری جدید وب سایت خود را برای کسب مشاوره و سپردن صفر تا صد پروژه سئو سایت به تیم کارشناس SEO ما تا بتوانیم تا انتهای مسیر موفقیت در سئو همراه خوبی باشیم. پس باید بسیار حساب شده و با برنامه ریزی یک پرسشنامه همه جانبه سوالات درست و هدفمند برای کسب اطلاعات مفید را برای شما در هر مسعولی از وب سایت مثل مالک سایت، مدیر سایت، متخصص سئو، تیم پشتیبانی فنی وب سایت، اعضای تیم دیجیتال مارکتینک ارسال کنیم تا از ابتدای امر اهداف جلسه مشاوره رایگان و سرمایه گذاری، اعتماد و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) که درنهایت دستیابی به اهداف تجاری خود خواهد شد، را کاملا به آن آگاه شویم.

در پرسشنامه سئوی تیم مشاوره سئو ما، با پرسش سوالاتی میخواهیم اطاعاتی در مورد میزان پیدا سازی و اعمال تعییرات برای رفع مشکلات سئو بعد از بررسی سئو تکنیکال، امکان دسترسی به کنسول سرچ گوگل(Google Search Console) و گوگل وبمستر  Google Webmaster و گوگل آنالیتیکس، تدوین اسراتژی سئو، اهداف ترسیم شده راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی، چالش های پیش رو حوزه فعالیت شما، تیم متخصص و حرفه ای همراه شما و در نهایت اقداماتی که برای سئو وب سایت شما در گذشته توسط همکاران ما انجام شده است.

برگزاری جلسه مشاوره سئو سایت بهمراه ارائه گزارش جامع

با برگزاری جلسه مشاوره سئو سایت هدفمند، تیم حرفه ای سئوراه نقشه راه را تا پایان رسیدن به یک موفقیت چشمگیر برای شما ترسیم خواهیم کرد!

در گام نهایی با برگزاری مشاوره بهیه سازی (SEO) که پیشنهاد می کنیم تیم بازاریابی خود را همراه با یک مسئول سایت مثل مدیر سایت، مسئول فنی وب سایت و یا در نهایت یکی از اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ خود را شرکت دهید که با اشتیاق کامل ما برای پاسخگویی یک جلسه پرسش و پاسخ بسیار نتیجه بخش را برای رسیدن به اهداف شما داشته باشیم.

همچنین با تنظیم لیست سوالات خاص به صورت آماده که بهتر است قبل از  برای تیم سئو ما ارسال سعی کنید که تا بهترین استفاده را از جلسه مشاوره ببرید. با ارائه گزارش سئو کامل و جامع به بررسی مشکلات فعلی سئو تکنیکال سایت شما که توسط پرسشنامه جامع سئوراه در گام قبلی برای شما ارسال کردیم، خواهیم پرداخت. همچنین شما را به مرجع مقالات سئو شامل آموزش سئو داخلی کامل و آموزش سئو خارجی رایگان که شما را راهنمایی خواهیم کرد تا برای حل مشکلات فنی سایت در زمینه سئو را، حدالامقدور به دستان خودتان بسپاریم.

با مطرح کردن استراتژی سئو مدون تیم مشاوره سئوراه که شامل استراتژی سئو داخلی و خارجی میشود با بررسی رقبا، آنالیز نقاط ضعف و قوت آنها، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی بودجه و زمان موجود، تمام تلاش خود را برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل خواهیم کرد.

همچنین با پیشنهاد استراتژی محتوایی سعی می کنیم یک مدت رمان ماندن کاربر در صفحات وب سایت شما را افزایش دهیم.

در نهایت سعی کنید یک نسخه ظبط شده جلسه مشاوره با تیم کارشناس SEO ما را برای خود نگه دارید تا بتوانید نکات مهم جلسه مشاوره را بررسی کنید و با دیگر اعضای مسئول سایت مانند مالک سایت، تیم پشتیبانی فنی وب سایت و یا کارشناس SEO درمیان بگذارید چرا که بدون شک سرفصل های زیادی در مورد رفع مشکلات تکنیکال سئو، لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی و تولید محتوا در این جلسه مطرح خواهد شد که نیازمند بررسی مجدد توسط تیم شماست.

مهم ترین خدمات مشاوره سئو سایت حرفه ای سئوراه

با ۶ خدمات مهم مشاوره‌ی سئو حرفه‌ای و تخصصی تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ سئوراه آشنا می‌شوید. این خدمات تنها بخش کوچکی از خدمات سئوی ما هستند و تیم کارشناسان SEO ما از آنها برای تدوین استراتژی استفاده می‌کنند.

این خدمات شامل

  • سئو محلی،
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو،
  • مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ،
  • خرید بک‌لینک،
  • تحلیل رقبا،
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب،
  • تولید محتوا، آنالیز وب‌سایت و … می‌شود
  • . تمامی این اقدامات در نهایت به افزایش رتبه سایت، افزایش سرعت وب‌سایت، و افزایش ترافیک وب‌سایت شما منتهی خواهد شد.

بهینه سازی قیف فروش

با بهینه سازی قیف فروش توسط تیم بازاریابی آژنس دیجیتال مارکتینگ سئوراه، افزایش فروش چشمگیر را با مشتریان وفادار به فروشگاه اینترنتی خود تجربه خواهید کرد!

در اولین قدم یکی از اهداف مهم تیم بازار یابی و تولید محتوای متخصص سئوراه، در ارائه خدمت راه کارهای موثر و عملی بهینه سازی قیف فروش، تاثیر سئو در فروش در افزایش درآمد وب سایت شما و فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین شما است. که علاقه مند است این امر را به صورت عینی به عنوان مدیر سایت یا صاحب کسب و کار آنلاین درک و لمس کنید. در مرحله بعدی با تدوین استراتژی بازاریابی محتوا سعی می کنیم که با افزایش ترافیک ارگانیک که نتیجه ارگانیک سرچ (به انگلیسی: Organic Search) است مشتریان وفادار به آنلاین شاپ شما را افزایش دهیم که این نیز در نهایت به برند سازی اصولی و موفق شما منجر خواهد شد.

از طرفی دیگر با بررسی و آنالیز صفحات سایت بخصوص صفحات ارائه خدمات آنلاین و محصولات تمام تلاش خود را برای طراحی یک رابط کابری (UI) حرفه ای و جذاب در عین حال ساده مشتریان و کاربران عادی که وارد سایت می شوند را از بازدید و بررسی اولیه تا نهایی کردن خرید محصول و یک پرداخت موفق همراهی خواهیم کرد تا بتوانیم از نزدیک شاهد افزایش درآمد شما باشیم.

شروع کسب و کار آنلاین

شروع کسب و کار آنلاین با مشاوره حرفه ای سئو به همراه کارشناسان متخصص به یک پایانی شیرین با رشد چمشگیر و پولساز همراه خواهد شد!

تمام تلاش انواع کسب و کار در دسته بندی‌های مختلف، مشاغل اینترنتی و کسب و کار اینترنتی، به‌منظور دستیابی به یک رشد قابل توجه، برند سازی، و تبدیل شدن به مشتریان وفادار با هدف درآمدزایی و پولسازی است. از میان خدمات قابل ارائه توسط تیم متخصص مشاوره سئو، تیم بازاریابی دیجیتال سئوراه، مشاوره در زمینه راه‌اندازی و شروع کسب و کار شما نیز وجود دارد.

یک کسب و کار آنلاین موفق را از روی وب سایت آن می توانید بشناسید.

مشاوره سئو حرفه ای توسط کارشناس SEO با بررسی صفحات وب‌سایت، ساختار محتوایی، و بررسی لیست کلمات کلیدی هدف در کنار استفاده از بازاریابی، تمام تلاش برای بهبود رتبه‌بندی و افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود دیده شدن در نتایج گوگل و موتورهای جستجو انجام می‌شود.

مشاوره سئو برای حل یک مشکل فنی خاص در سئو

چه با یک مشکل فنی خاص در سئوی سایت خود روبرو شده‌اید و چه با مشکلات فنی رایج در سئو تکنیکال مواجه هستید، خدمات مشاوره سئوراه ما شما را به سمت راه حل‌های مناسب و عملیاتی برای حل این مشکلات راهنمایی می‌کند.

مشاوره سئو تکنیکال ما برای حل مشکلاتی مانند تگ تایتل یا تگ عنوان (به انگلیسی: Title Tag)، مشکلات نمایش متا دیسکریپشن (به انگلیسی: Meta Description) در نتایج گوگل، مسائل مربوط به طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو (به انگلیسی: Responsive)، رفع خطاهای رایج هاست و سرور سایت، خطاهای ۴xx، دسته‌بندی‌های نادرست در سایت، بردکرامب غیراصولی، موانع پیش روی بهبود سرعت سایت، مشکل حجم بالای متن نسبت به کدهای HTML، لینک‌های شکسته، محتوای تکراری، لینک‌های شکسته تصاویر (به انگلیسی: Broken Image Link) و عکس بدون متن جایگزین (تگ alt)، مشکلات مربوط به پیوندها (به انگلیسی: URL)، حداقل تعداد کلمات برای تولید محتوای سئو شده، مشکلات نسخه موبایل و بهینه‌سازی وب‌سایت برای موبایل، و مشکلات تولید محتوای متنی جذاب مانند فرم‌های تماس با ما، آماده ارائه خدمات سئو است.

تیم ما با عیب‌یابی حرفه‌ای در اولین گام، راه حل‌های عملی برای رفع مشکلات فنی خاص و رایج فنی و ظاهری مربوط به سئو را ارائه می‌دهد و هدف ما رفع این خطاها به صورت کاملاً اصولی است.

ترفند های تضمینی سئو داخلی (On-Page SEO)

سئوراه با در نظر گرفتن فاکتورهای سئو داخلی، همیشه با استفاده از ترفندهای تضمینی سئو داخلی یا one page seo به رتبه بندی وب سایت شما برای کسب رنکینگ بهتر بی وقفه تلاش خواهد کرد!
در این بخش از خدمات سئو سایت تیم بازاریابی دیجیتال سئوراه، سئوداخلی (مترادف به انگلیسی: On-Site SEO) فرآیند بهینه سازی صفحات که ساختمان اصلی تمامی نشانه های اینترنتی (URL) وب سایت شماست و بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بهتر سایت شما در گوگل و موتورهای جستو و کاربران است.
ترفند و نکات سئو داخلی زمانی تاثیر گذار است که شما یک چک لیست سئوی داخلی از وضعیت محتوای صفحه، سرعت لود صفحات، بهبود تجربه کاربری UX لذت بخش، استفاده از کلمات کلیدی در محتوای صفحه و عنوان صفحه، قصد و هدف کاربر از بازدید سایت شما،چگالی کلمات کلیدی، لینک سازی داخلی، با ابزار های سئو داخلی مثل سایت Ahrefs، نرم افزار اسکریمینگ فراگ (به انگلیسی: Screaming Frog)، ابزار پیج اسپید(PageSpeed Insights) و ابزار MOZ به تجزیه و تحلیل بپردازیم که این تخصص سئوراه است!
با در نظر گرفتن فاکتور های مهم و موثر در سئو داخلی one page ، مثل تولید محتوا بهینه شده، تحقیق کلمات کلیدی (کیورد ریسرچ)، تاثیر سن دامنه روی سئو On Pageسایت، در کنار الگوریتم گوگل مرتبط با سئوی داخلی که مدام در حال بروز رسانی و تغییر است که بدون شک قصد و هدف کاربر (به انگلیسی: user intent) از محتوای ارزشمند نیز مهم تر است.
اگر فکر می کنید که اینجا پایان کاری ما برای رونق پیدا کردن کسب و کار شما در بستر وب است بهتر است کمی عمیق تر فکر کنید و با خدمات سئوی خارجی Off page Seo که گام نهایی برای کسب درآمد و افزایش فروش شماست آشنا بشوید!
بدون شک اگر نکات سئو داخلی با فاکتورهایی که به صورت خلاصه به آن پرداختیم، در سایت شما بکار نبریم، سئو off page که شامل خرید بک لینک معتبر، لینک سازی خارجی و … نیز موفقیت آمیز نخواهد بود.

تکنیک های سئو خارجی (Off-Page SEO)

در جلسه مشاوره سئو، با حضور متخصص بک لینک و کارشناس سئو خارجی سئوراه، جدیدترین و بروزترین تکنیک‌های سئو خارجی (به انگلیسی: Off-Page SEO) را برای کسب رتبه اول در گوگل با شما در میان خواهیم گذاشت!

پس از اتمام کار تیم متخصص سئو تکنیکال و کارشناس بهینه‌سازی و سئو داخلی (به انگلیسی: On-Page SEO) در فاز اول، نوبتی هم باشد، نوبت بررسی وضعیت فعلی Off-page SEO سایت شماست!

زیرا افزایش بازدید وب‌سایت شما یکی از اهداف آرمانی ماست!

با بررسی و رفع مشکلات سئو خارجی وب‌سایت، از جدیدترین و بهترین ابزارهای سئو خارجی بهره خواهیم برد. این ابزارها شامل نرم‌افزارها، افزونه‌ها (پلاگین‌ها) و سایت‌های برتر آنالیز سئو خارجی هستند که با تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش سئو، اطلاعات مفیدی در زمینه بک لینک رقبا و تکنیک‌های کلیدی سئوی خارجی مورد استفاده در سایت‌های رقیب در اختیار ما قرار می دهند.

تیم خدمات مشاوره سئو خارجی سئوراه، با استفاده از بهترین تکنیک‌های سئو خارجی که قابلیت عملیاتی و اجرا دارند، در کنار به کارگیری ابزارهای backlink برای تولید، تحلیل و به کارگیری بک لینک‌های با کیفیت و قوی، در راستای پیاده‌سازی استراتژی سئوی خارجی شما برای کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو مانند گوگل تلاش خواهد کرد و به افزایش اعتبار وب‌سایت شما بدون شک کمک شایانی خواهد کرد.

۳ نکته مهم در انتخاب مشاور سئو سایت حرفه ای

بررسی تمامی ابعاد سئو سایت

در انتخاب یک مشاوره سئو حرفه ای تسلط بر تمامی فاکتورهای مهم حوزه سئو سایت در گام نخست، بررسی و تدوین یک استراتژی سئوی قابل اجرا حرف اول را می زند!
 
همیشه در انتخاب یک کارشناس سئو متخصص که قرار است در نقش مشاوره بهینه سازی برای کسب رتبه بهتر در کنار شما در این مسیر طولانی باشد، بررسی دقیق تمامی ابعاد سئو سایت یک فاکتور مهم در نظر بگیرید و از آن غافل نشوید!
 
تیم مشاوره حرفه ای سئوراه، با در نظر گرفتن فاکتورهایی مثل
بررسی حوزه فعالیت سایت و مخاطب هدف، تحقیق رتبه کلمات، قصد کاربر از جست و جو (مترادف به انگلیسی:search intent)، آنالیز سئو به همراه ارائه گزارش آنالیز سئو، مشاهده وب سایت در حالت موبایل (Mobile Friendly)، فاکتورهای Core Web Vitals برای بررسی تجربه کاری از عملکرد و لود و زمان بارگزاری صفحات سایت، بررسی وضعیت ایندکس شدن صفحات و مطالب سایت شما (مترادف به انگلیسی: Crawling)، بررسی لینک سازی داخلی و وضعیت ایندکس محتوای ایندکس شده، بررسی سئو تکنیکال، بررسی محتوا، بررسی لینک های سایت، آنالیز بررسی سئو سایت رقبا،پیدا کردن نقاط قوت و ضعف، بررسی وضعیت سایت از نظر سئویی و پیشنهاد بهترین راهکار برای بهبود سئو، تست سئو داخلی و آنالیز سئو خارجی، بررسی سئو تکنیکال، تحلیل رابط کاربری UI/UX، بررسی وضعیت ریسپانسیو بودن برای صفحات سایت، بررسی لینک های داخلی، تحلیل لینک های خارجی، تحقیق و بررسی مشکلات حوزه سئویی، بررسی خطاهای سایت، آنالیز بک لینک سایت، ساختار سایت (Site Structure) به منظور دسته بندی و گروه بندی محتوای سایت به صورت اصولی، اقدامات لازمه جهت تکمیل فرآیند آنالیز سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو انجام می شود.

رزومه و نمونه کار قوی

تنها با یک رزومه سئو کار تیم ما که به واسطه آن بیش از صدها نمونه کار سئو سایت موفق را در کارنامه سئوراه در حوزه بهینه سازی سایت ثبت کرده ایم، دسته پر به استقبال قبول پروژه سایت شما خواهیم آمد!
در مرحله اول برای ساختن یک مجموعه نمونه کار طراحی سایت قوی و حرفه ای به دنیای طراحی سایت تخصصی دز زمینه های مختلف مثل طراحی سایت خدمات، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی با همراهی تیمی متخصص و حرفه ای ورود کردیم.
در گام بعدی برای تکمیل مجموعه ی رزومه کارشناس سئو (SEO) تیم بهینه سازی سایت شرکت سئوراه، به عنوان یک مرجع نمونه کار سئو سایت معتبر، با ارائه نمونه کارهای متنوع مثل نمونه کار سئو سایت فروشگاهی، نمونه کار سئو سایت شرکتی، نمونه کار سئو سایت پزشکی، نمونه کار سئو سایت ارائه خدمات آنلاین و .. توانسته بیش از صد نمونه کار سئو سایت موفق را در آرشیو نمونه کار بهینه سازی وب سایت خود ثبت کرده ایم تا بتوانیم جهت اعتماد سازی به مشتریان عزیزمان مثل شما ارائه دهیم!
که در مرحله اولین قدم همراهی با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید و در نهایت با رزومه تیم کارشناس سئو قابل دفاع و حرفه ای رتبه اول گوگل را جایگاه همیشگی وب سایت خود تلقی کنید!

ارائه گزارش سئو جامع و اصولی

سئوراه برای ارائه گزارش سئو جامع و اصولی با رعایت تمامی معیارهای نوشتاری و فنی؛ وضعیت بهینه سازی سایت را به صورت حرفه ای و جذاب به مشتریان خود تقدیم خواهد کرد!
گزارش سئو (SEO Report) یک گزارشی است که میزان تلاش و اهمیت ما را نسبت به سئو سایت شما، ترافیک ورودی، بک لینک ها، وضعیت سلامت سایت برای صرفه جویی در زمان می خواهیم در کنار شما به عنوان یک راهنمای کاربردی بررسی کنیم.
ما همیشه در نحوه گزارش بهینه سازی یا نوشتن گزارش سئو سایت، مشتریان را به چشم کارفرما نگاه نمی کنیم، لذا با رعایت اصول حرفه ای و جذاب در ظاهر گزارش مثل استفاده لوگو وب سایت مشتری یا تیم مشاوره ای ما در سربرگ گزارش، در کنار اطلاعات طبقه بندی شده برای دسترسی سریع به اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت بهینه سازی وب سایت، رعایت اصول و قواعد نگارشی، روان خوانی و دوری از اصطلاحات تخصصی در گزارش SEO برای تحویل یک گزارش بهینه سازی حرفه ای و کامل تمام سعی خود را انجام می دهیم.
با استفاده از ابزارهای تخصصی گزارش سئو مثل ابزارهای سئو سایت که به ۲ دسته سئو داخلی سایت ها و آنالیز بک لینک، ابزار رتبه بندی کلمات در موتور جستجو گر گوگل، ابزارهای آنالیز سرچ های انجام شده توسط کاربران، ابزارهای تست سرعت و صفحات وب سایت، ابزارهای بررسی مشکلات فنی سئوی سایت که تمامی این امکانات را دز ابزارهای تخصصی و حرفه ای بررسی ابعاد سئوی وب سایت مثل Google Analytics ،Google PageSpeed Insights ،Ahrefs Webmaster Tools ،Semrush،
Google Search Console ،Majestic Seo ،Histats.com ،MOZ است، استفاده خواهیم کرد.
در نسخه نهایی گزارش سئوی سئوراه، با استفاده از تمپلیت (قالب) حرفه ای و اختصاصی یک گزارش بهینه سازی جامع مروری بر کلیه خدمات SEO انجام شده توسط مشاور سئو حرفه ای ما در مرحله آخر خدمت شما ارائه می شود.
در هنگام در تنظیم این گزارش کامل معیارهای نرخ بازگشت سرمایه، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، نرخ پرش (Bounce Rate)، میزان ماندگاری کاربر در سایت، میزان ورودی کاربر از بک لینک ها (نرخ ترافیک از بک لینک‌ها)، تکنیک های افزایش کلیک و رشد کاربر را نیز لحاظ خواهیم کرد تا صفحه اول را تجربه کنید!
 

مهم ترین ویژگی های مشاور سئو حرفه ای و متخصص سئو

اگر بخواهیم به ویژگی های مشاوره سئو حرفه ای که متخصص سئو است بپردازیم تا بتوانیم شما را در انتخاب یک سئوکار حرفه ای راهنمایی کنیم نیازمند آماده سازی یک چک لیست طولانی هستیم که سعی کردیم به طور خلاصه به مهم ترین ویژگی های سئو کار حرفه ای بپردازیم

کارشناس سئو متخصص در زمینه هایی مثل داشتن استراتژی سئو موثر و عملی تحلیل کلمات کلیدی بررسی سئو سایت؛ زمان بارگذاری سریع، ناوبری آسان و سازگاری با تلفن همراه دارند.

 سئو اغلب وظایف متعددی  مانند انجام تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، ایجاد پیوندها و تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام می‌دهند.

یکی از ویژگی های سئوکار حرفه ای قابلیت تحلیل  الگوریتم های پیچیده موتورهای جستجو و بررسی الگوریتم های گوگل که به عنوان یک مشاوره SEO تلاش می کند سایت شما برای موتورهای جستجو بهنیه شود.

یک چک لیست کامل برای بررسی وضعیت سئو سایت مثل سئو داخلی و  بهینه سای خارجی، بررسی بک لینک ها، بررسی قصد و میزان کاربر، سئو تکنیکال، 

کارشناس سئو با بکارگیری بهترین ترفندهای سئو، که شامل بهینه‌سازی تمامی  صفحات با استفاده از کیورد (Keyword)، متا تگ‌ها و تولیدمحتوای سئو شده در عین حال با کیفیت بالا و غیر تکراری و استراژی بهینه‌سازی خارج از صفحه (Off-Page SEO) مانند ایجاد لینک سازی خارجی و استفاده از شبکه های اجتماعی می‌شود، به خوبی آشنا باشد.

با همگام شدن با جدید ترندهای بهینه سازی و الگوریتم هایی که به طور مداوم در حال بروزرسانی هستند، یک سئو کار با تجربه می تواند مطمئن شود که یک وب سایت از این فاکتورهای رتبه بندی گوگل می کند و از جریمه های احتمالی و پنالتی شدن سایت  اجتناب کند.

یکی از ویژگی کلیدی کارشناس سئو (SEO Conultant) باید به انواع مختلف داده‌ها مانند ترافیک وب‌سایت، نرخ پرش، نرخ تبدیل و رتبه‌بندی کلمات کلیدی نگاه عمیقی داشته باشد تا بفهمند استراتژی‌های سئو آنها چقدر خوب کار می‌کند.

یک متخصص سئو با استفاده از ابزارهایی چکاپ مانند Google Analytics و Google Search Console برای تصمیم گیری آگاهانه برای راه طولانی که در پیش دارد یک برنامه ریزی مدون انجام دهد.

همچنین، آنها باید بتوانند مجموعه داده ها برای آنالیز رقبا با هم مقایسه کنند، اطلاعات را از ابزارهای بررسی بهینه سازی وب سایت جمع آوری کرده، و همه این اطلاعات را به گونه ای ارائه کنند که بسیار روان، قابل فهم و درک آن بسیار ساده باشد.

با این مهارت ها میتوان فهمید که تکنیک های سئویی بکار گرفته شده تا چه حد موفقیت آمیز بوده است و باعث می شود عملکرد سئو یک وب سایت را بهبود بخشد.

یک سئوکار متخصص به خوبی می داند که با بهبود تجربه کاربری (UX) تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. چه اهمیت بسیار در رنکینگ سایت های ایرانی دارد.

یک سئو کار حرفه ای می داند که یهینه سازی یک فرآیند طولانی مدت است که به کار مداوم و مستمر نیاز دارد. این مهارت ها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که یک مشاور سئو می تواند به طور موثر حجم کاری خود را مدیریت کند و نتایج را ارائه دهد.

یک سئو کار حرفه ای به عنوان کارشناس سئو با داشتن مجموعه از مهارت های فردی مثل تفکر استراتژیک برای تدوین استراتژی های سئو مورد نیاز، فکر انتقاد پذیر و دید باز برای انجام تحقیقات مداوم و کسب تجربه مستمر، درک عمیق رفتار کاربر، مدیریت پروژه و نظم داشته باشد.

یک سئو کار خوب باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد تا بتواند استراتژی های پیچیده سئو را در قالب گزارش سئو برای مشتریان، اعضای تیم بازاریابی دیجیتال و کارفرما و یا مسئول فنی وب سایت توضیح دهد.

آنها همچنین باید در مورد پیشرفت و نتایج تلاش های سئوی خود به مردم بگویند.ارتباط خوب کمک می کند مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند و ارزش سئو را درک می کنند، که برای خرید و پشتیبانی از پروژه های سئو مهم است.

متخصص سئو با داشتن شخصیتی با دیدگاه بلند مدت برای رسیدن به هدف افزایش فروش و رشد موفقیت کسب و کار و فروش اینترنتی در سال های آینده پیش رو با توجه به اینکه تمامی فعالیت های آنلاین هر دقیقه با هم در رقابت و مسابقه هسند. 

نیم نگاهی به پروژه سئو سایت که مشاوره سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت کسب و کار آنلاین خود را به تیم دیجیتال مارکتینگ سئوراه سپردند!
۳ نمونه کار سئو سایت و بهینه سازی وب سایت
نمونه کار سئو موفق سایت یکی از بهترین آکادمی آموزش طراحی طلا و جواهرات
نمونه کار سئو موفق وب سایت

نمونه کار موفق سو وب سایت

تعرفه های مشاوره سئو با تیم مشاوران سئوراه

مشاوره سئو سایت و بهینه سازی

تیم کارشناس سئو سئوراه

تماس بگیرید

شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۸۸۱۷

مشاوره سئو سایت با بهترین مشاور سئو

محمد امین رضایی

تماس بگیرید

شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۸۸۱۷

سوالات کلیدی و پرتکرار قبل از مشاوره سئو سایت و انتخاب مشاور سئو حرفه ای

سئو و بهینه‌سازی برای صاحبان کسب‌وکارها، به‌ویژه برای سایت‌های تازه‌کار که خواستار صرفه‌جویی در هزینه و زمان از همان آغاز فعالیت هستند، اهمیت بسزایی دارد. هدف اصلی این است که به افزایش رتبه در نتایج جستجو کمک کنند. خدمات مشاوره سئو سایت، شامل تولید محتوای بهینه، بهبود عملکرد وب‌سایت، تدوین استراتژی سئو و طراحی یک برنامه بودجه‌ای مقرون‌به‌صرفه و ارزان برای سئوی سایت است. همچنین، ارائه راهکارهای عملی برای مواجهه با افت شدید بازدید و رتبه وب‌سایت، حل مشکلات فنی سئو و استخدام مشاور سئو حرفه‌ای از دیگر خدمات ما است.

سئوراه، در اولین تماس شما مشتریان عزیز با تیم ما، به صورت مشاوره تلفی سئو رایگان، برای بررسی اولیه تمامی ابعاد سئویی یک پکیج کامل خدماتی بهینه‌سازی وب‌سایت که به آن نیاز دارید، فراهم کرده است. این جلسه به عنوان مشاوره سئو رایگان ارائه می‌شود.

هزینه‌ی مشاوره‌ی SEO پس از مشاوره تلفنی سئو رایگان اولیه تعیین می‌شود. این هزینه بر اساس میزان خدمات مورد نیاز کارفرما یا مشتری، که مسئول اجرایی پروژه‌ی سئو هستند، محاسبه خواهد شد. عوامل موثر در تعیین هزینه شامل نتایج بررسی‌های اولیه‌ی انجام‌شده توسط کارشناسان ما هستند، که به مواردی مانند وضعیت فعلی وب‌سایت، رتبه‌بندی کلمات کلیدی، شناخت مخاطبان هدف، تجزیه و تحلیل بک‌لینک‌ها، و بررسی و تحلیل رقبا می‌پردازند.

بدون شک نمیتوان برای جلسه مشاوره سئو برای همه سایت ها یک مدت زمان مشخص را در نظر گرفت. بسته به اینکه وضعیت سئوی سایت شما در حال حاضر در چه وضعیتی قرار داد، رقبای شما در حوزه کسب و کار شما چه وب سایت هایی هستند، از میان مجموعه خدمات سئو حرفه ای و جامع سئوراه مثل گفت و گو با مالک وب سایت یا صاحب کسب و کار جهت بررسی سئو داخلی، سئوی خارج از سایت، سئو فنی، لیست کلمات کلیدی هدف مخاطب و .. متفاوت است.

بعد از تکمیل فرم ثبت درخواست مشاوره سئو تلفنی رایگان و بررسی اولیه، زمان دقیق مکالمه شما با تیم کارشناسان ما با تنظیم خواهد شد و در پایان برای برنامه ریزی یک تدوین یک پلن اختصاصی به عنوان استراتژی بهینه سازی سایت شما بعد از پر کردن یک فرم و چک لیستی که برای شما ارسال می گردد

اقدامات اصلی جهت سئوی سایت شما توسط تیم ما آغاز خواهد شد.

فرم ثبت درخواست مشاوره سئو سایت کسب و کار اینترنتی شما

برای دریافت مشاوره با دقت، فرم را تکمیل کنید.

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image