پدیده ای به نام رقص کلمه کلیدی در گوگل

میزان پیشرفت خواندن شما

فهرست محتوا

فهرست محتوا

برای بسیاری از دارندگان وب سایت و حتی شرکتهای SEO بعضا سوالی ایجاد می شود  که چرا جایگاه کلمات کلیدی وب سایت هایشان در نتایج گوگل تغییر می کنند؟

حذف شدن همه بک لینک ها یا قسمتی از آنها

 

پاک شدن بک لینک ها
پاک شدن بک لینک ها


برای اینکه مقاله یا محصول و یا هر صفحه دیگر از وب سایت شما بتواند با کلمات کلیدی رقابتی در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرد شما مجبور خواهید شد در سئو off page لینک سازی انجام دهید و ساخت بک لینک یکی از موارد ضروری و مهم در رتبه بندی نتایج گوگل می باشد.
کلمات کلیدی که بیشتر توسط کاربران موتورهای جستجوگر سرچ می شوند بیشتر مورد توجه سئو کاران و شرکت های استفاده کننده از خدمات سئو قرار می گیرند و همین امر باعث می شود شما در یک رقابت سخت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید و به خاطر همین گاها مجبور هستید ساختمان بک لینک و ریپورتاژ با تعداد بالا خریداری و  یا خودتان بسازید.
از آنجایی که همزمان با انجام تکنیک های لینک سازی توسط شما،رقبا هم دست خالی نخواهند نشست و شروع به لینک سازی خواهند کرد.در بسیاری از موارد تعداد لینک های معتبر آنها از شما بیشتر شده و همین امر باعث می شود سایت شما در کلمه کلیدی مورد نظر چند پله افت کند و یا کلا از صفحه اول به دوم و یا صفحات عقب تر بازگردد.




محتوای شما تاریخ گذشته و فاقد کیفیت می باشد

 

محتوای شما تکراری می باشد
محتوای وب سایت شما تاریخ گذشته می باشد!


اینکه محتوا پادشاه است حدود ۱۰ سال هست که در دنیای اینترنت و تولید محتواهای اینترنتی بارها توسط متخصصین محتوا گفته شده است و گاها بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین آن را جدی نمی گیرند و شروع به کپی کردن و یا تولید محتوای تکراری یا خسته کننده می کنند.گاها محتوای شما کاملا جدید می باشد اما به دلیل عدم توانایی شما در نوشتن یک مقاله جذاب،باعث خواهد شد که کاربران از خواندن مقالات شما خسته شوند و وب سایت شما را ترک کنند.
با گذشت زمان موتورهای جستجوگر و مخصوصا موتور جستجوگر گوگل زمان ماندگاری کاربران در صفحات اینتنرتی را می سنجند و با توجه به میزان ماندن کاربران در صفحه ای از سایت مورد نظر نمره ای لحاظ می شود که نشان از محبوبیت آن محصول یا مقاله دارد.
گاها شما یک مقاله کامل در منتشر می کنید و این مقاله سالها با کلمه کلیدی مورد نظرتان در نتایج صفحه اول گوگل قرار می گیرد اما با گذشت زمان اطلاعات این مقاله شما قدیمی و منسوخ می شود.در این شرایط طبیعتا باید شروع به بروز رسانی اطلاعات مقاله یا محصول خود کنید.


الگوریتم های گوگل تغییر کرده است؟

 

تغییر الگوریتم های گوگل
تغییر الگوریتم های گوگل


گاهی واقعا همه چیز خوب هست و تعداد بک لینک ها و محتوای مقاله و صفحه شما کاملا عالی می باشد اما آیتم های رتبه بندی موتور گوگل تغییر کرده است!
بله ممکن است روزی گوگل به این نتیجه برسد که سایت هایی که اسمی از برندشان در سایت های هم موضوع نیست،دارای لینک سازی مشکوک بوده و باید در نتایج گوگل ترتیب اثر داده نشوند و همین یک مورد باعث می شود تا سایت شما در نتایج گوگل افت کند و در بسیاری از کلمات کلیدی که سالها برای بالا آوردنشان تلاش کرده اید به هدر برود.
راه حل:
سعی کنید که یک سئو کار آینده نگر باشید تا یک هوش مصنوعی سئو! کمی فکر کنید تا بتوانید آینده نتایج گوگل را حدث بزنید.اینکه اگر شما به جای موتور گوگل بودید چه کارهایی را برای بالا بردن کیفیت نتابج گوگل و محبوبیتش انجام می دادید؟

 

پیشرفت رقبا از شما بیشتر بوده است؟

 

پیشرفت سئو سایت رقبا از شما بیشتر بوده است
پیشرفت رقبا از شما بیشتر بوده است


شما فقط روی لینک سازی و محتوای خوب تمرکز کرده ایند و رقیبتان علاوه بر این دو مورد بر روی برندینگ هم کار می کند! آیا این امکان ندارد؟
معمولا ما سئو کارها فکر می کنیم که از همه بیشتر می دانیم و فقط ما هستیم که تمام الگوریتم های گوگل را رعایت می کنیم در حالی که هستند افرادی که ذاتا دوست دارند همه جا باشند و هر کس که در هر جا بود به برند و کسب و کار آنها فکر کند!
هیچ وقت رقیبایتان را دست کم نگیرید و سعی کنید در انجام تکنیک های سئو بهترین خود باشید.
توجه : بسیاری از تکنیک های سئو با گذشت زمان منسوخ شده اند پس سعی کنید فرصت و زمان را غنیمت شمرده و همین امروز اقدامات لازم را برای انجام سئو سایت خود دهید.

یه خبر خوب..
اگر شما هم در فرایند سئو سایت خودتان دچار مشکل رقص کلمات کلیدی در گوگل شده اید و فکر می کنید  که به دلایلی دیگری که در این مقاله گفته نشده ،این اتفاق برایتان رخ داده است، می توانید با ارسال  کامنت دلایل آن را بیان کنید.

Rate this post

محمدامین رضایی

بنیانگذار سئو راه

2 پاسخ

    1. سلام.سایت شما مشکل سئو داخلی داره و تعداد زیادی ایندکس های نادرست از دسته ها و برچسب ها در گوگل موجوده که باید اصلاح بشه.اگر قبل از پنالتی لینک سازی فالو به صورت افراطی انجام دادید باید شروع کنید به لینک سازی نوفالو و چک کنید ادرس صفحه ای که پنالتی شده آیا در گوگل ایندکس شده هست یا ایندکسش حذف شده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image