چه زمانی وب سایت شما سئو شده است؟

خیلی از دوستان از ما می پرسند چه زمانی فرایند سئو وب سایت ما به اتمام رسیده است و کی ما می توانیم واقعا به این نتیجه برسیم که وب سایت ما یک سایت سئو شده است؟!
قبل از اینکه به این سوال عزیزان پاسخ بدهم ،پاسخ یک سوال صادقانه از خودتان لازم و ضروری می باشد.

ویژگی سایت سئو شده
آیا وب سایت شما کاملا سئو شده است؟



آیا وب سایت من با کلمات کلیدی پرطرفدار مرتبط با کسب و کار آنلاینم در صفحات اول گوگل می باشد؟


وقتی می گوییم کلمات کلیدی پرطرفدار باید کاملا دقت کنید که منظور ما کلماتی هست که کاربران و مشتریان شما برای رسیدن به کسب و کار انلاین و سایت شما آن را در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنند.
بسیاری از وب سایت های خدمات دهنده سئو و فروشنده خدمات سئو برای ارائه رزومه کاری به شما از کلمات کلیدی بدون رقابت مثال می زنند و واقعیت این است که بالا اوردن کلمات کلیدی کم رقابت با نمره ترند گوگل کمتر از 40 نمی تواند زیاد امیدوار کننده باشد.چون این کلمات غالبا کلمات کلیدی غیرمحبوب محسوب می شوند و رقبای اصلی شما در کلمات کلیدی پر رقابت تر سرمایه گذاری کرده اند.



سوال : نامبر وان و رقیب اصلی شما با کدام کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل می باشد که اینقدر خوب می فروشد؟


به راحتی می توانید از طریق الکسا و روش های دیگر که بعدا آموزش می دهیم آگاه شوید که رقیب شما به دنبال کدام کلمات کلیدی می باشد .ولی توجه کنید که قبل اینکه کلمات کلیدی وب سایت رقبای خود را مرجع قرار بدهید به گوگل ترند و گوگل کیورد پلنر مراجعه کنید و رتبه علاقمندی کاربران گوگل را به این کلمات بسنجید.در نهایت حق با گوگل می باشد و شما از طریق گوگل ترند حتی می توانسد سئو محلی(سئو برای یک شهر خاص) را هدف گیری کنید و به نتایج دلخواه خود برسید.




آیا با سئو وب سایت همه چیز تمام می شود؟

آیا با سئو سایت همه چیز تمام می شود؟
آیا با سئو سایت همه چیز تمام می شود؟


خیر – با سئو شدن وب سایت فقط شما به مشتریان هدفمند خود رسیده اید و البته که این مرحله یکی از مهمترین مراحل موفقیت یک کسب و کار اینترنتی می باشد.حالا باید یک سوال خیلی مهم را از خود بپرسید:

چطور می توانم کاربران هدفمند که از طریق کلمات کلیدی هدفمند وارد وب سایت و فروشگاهم شدن تبدیل به مشتری خریدار کنم؟
ما همیشه به تمام دوستانی که قصد سئو وب سایت خود را دارند توصیه میکنیم که تکنیک های بازاریابی را هم مطالعه کنند و مراحل فروش آنلاین و روش های فروش انلاین موفق را خوب بیاموزند.

توجه:
شما بدون اطلاع از روش های فروش موفق به صورت آنلاین نخواهید توانست از وب سایت سئو شده خودتان نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

همیشه سوالات زیر را از خود بپرسید تا یک فروشنده موفق در کسب و کار آنلاین باشید:
1)آیا وب سایت من تمام امکانات لازم برای درگیر کردن مشتریان و خرید آنها را دارد؟
2)آیا از قواعد استراتژی محتوا در جهت فروش آنلاین اطلاع دارم؟
3)آیا طراحی وب سایت من و موارد داخل آن برای مشتریانم قابل درک می باشد؟
4)چطور افرادی که وارد وب سایت من می شوند و خرید نمی کنند را تبدیل به مشتریان دائمی کنم؟
5)چطور می توانم مشتریان وب سایت خودم را دسته بندی کنم و مشتریان وفادار را پیئدا کنم؟
6)پیشنهاد های من برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات چیست؟
7)چطور می توانم نیاز دنبال کنندگان را پررنگ کنم؟
8)آیا محصول یا خدمت من به مشتریانم چیزی اضافه می کند و یا فقط دنبال سود شخصی می باشم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نوشته ها

اگر به خواندن مقالات تخصصی سئو علاقه دارید ، عضو شوید!