دلیل پنالتی شدن کلمات کلیدی سایت از نتایج گوگل چیست؟

میزان پیشرفت خواندن شما

فهرست محتوا

فهرست محتوا

در فرایند سئو وب سایت و اجرای لینک سازی روی وب سایت بعضا کلمه کلیدی مورد نظر شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف می شود و این حالت دیگر مشابه وضعیت رقص کلمه کلیدی نمی باشد.زمانی که کلمه کلیدی سئو شده دچار رقص در صفحات نتایج گوگل شود شما در طول یک هفته کلمات را بین ۱۰ صفحه در حال گردش می بینید و این نشان از متزلزل بودن جایگاه کلمه کلیدی شما دارد و دلایل آن را در مقاله ای که درباره رقص کلمه کلیدی در نتایج گوگل در سایت سئو راه منتشر کردیم می توانید مطالعه کنید.

اما در این مقاله می خواهیم در مورد پنالتی شدن کلمه کلیدی و حذف کامل آن از نتایج گوگل صحبت کنیم.مرحله حذف کلمه کلیدی از نتایج گوگل بعد از مرحله رقص کلمه کلیدی اتفاق می افتد و وقتی سئوکار بیش از حد بر روی اشتباهات سئویی خود  در فرایند لینک سازی خارجی و بروزرسانی مداوم در سایت از نظر قالب پافشاری کرد، گوگل اقدام به حذف کلمه کلیدی مورد نظر از نتایج جستجو خواهد کرد.


حذف کلمه کلیدی شما به علت لینک سازی غیر طبیعی

 

حذف کلمه کلیدی شما به علت لینک سازی غیر طبیعی
حذف کلمه کلیدی شما به علت لینک سازی غیر طبیعی


شما ماه ها  برای رسیدن
به صفحه اول گوگل و سئو وب سایت خود یا مشتریان برای ارتقا جایگاه  کلمات کلیدی پرطرفدار  در نتایج گوگل تلاش می کنید و زمانی که می خواهید سریعتر نتیجه بگیرید فرایند های لینک سازی را با سرعت بیشتر و ریسک بیشتری انجام می دهید و فرایند لینک سازی شما تبدیل به فرایند کلاه سیاه و بالاتر از سیاهی و کاملا غیر طبیعی می شود و گوگل کاملا متوجه این امر می شود و کلمه کلیدی مورد نظر شما را جریمه می کند.

گاهی شما به سرعت لینک سازی می کنید اما جریمه نمی شوید،علت چیست؟


اینکه چه زمانی لینک های اشاره شده به یک صفحه یا مقاله فراتر از حد و اندازه آن می باشند این هم باید بررسی شود که چطور می توان به این نتیجه رسید که لینک هایی که من برای یک صفحه یا سایت ساخته ام کاملا غیر منطقی می باشد؟

گاهی شما به سرعت لینک سازی می کنید اما جریمه نمی شوید،علت چیست؟
گاهی شما به سرعت لینک سازی می کنید اما جریمه نمی شوید،علت چیست؟


چرا باید یک مقاله  که فقط ۲ ماه است  در یک وب سایت جدید منتشر شده است بتواند در کوتاه مدت هزاران لینک ارزشمند دریافت کند؟
اگر خودتان را به جای گوگل بگذارید شما هم وب سایتی که به تازگی راه اندازی شده و مقالات آن در حال گرفتن هزاران بک لینک از سایت های معتبر می باشد را جریمه می کنید.شاید در ابتدای لینک سازی کلمه کلیدی مورد نظر را در وضعیت رقص در بین صفحات قرار دهید اما در آخر و بعد از تکرار بیش از حد باید تصمیم به اسپم کردن آن کنید.

سوال : شاید یکی از رقبای ما لینک سازی شدید و غیر طبیعی را بر روی وب سایت ما انجام داده است،آن وقت چه ؟
بیاید با خودمان روراست باشیم! آیا رقبای شما واقعا اینقدر بیکار هستند که وب سایت جدید و بدون طرفدار شما را مورد حمله لینک سازی قرار دهند.خودتان تاحالا به فکر نابودی یک کسب و کار جدید بوده اید؟ قطعا جواب ان خیر است.

نتیجه: اگر لینک سازی شدید و قوی در کوتاه مدت بر روی وب سایت یا مقاله اتفاق بیفتد آن وب سایت یا مقاله با کلمات کلیدی مورد نظر در عملیات سئو و نتایج گوگل دچار اسپم می شود.

 


تغییرات مداوم سایت از نظر طراحی و کد نویسی چطور می تواند کلمات کلیدی شما را از نتایج گوگل حذف کند؟

تغییرات مداوم سایت از نظر طراحی و کد نویسی چطور می تواند کلمات کلیدی شما را از نتایج گوگل حذف کند؟
تغییرات مداوم سایت از نظر طراحی و کد نویسی چطور می تواند کلمات کلیدی شما را از نتایج گوگل حذف کند؟


وب سایت شما بعد از چند ماه آماده می شود و شما به موتور گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اجازه دسترسی به محتوای درون وب سایت خود را می دهید.
گوگل سریعتر از چیزی که فکر می کنید مقالات و محصولات شما را در نتایج جستجو خود ایندکس و ذخیره می کند و به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان جدید پیدا کنید.
می رویم سراغ اصل ماجرا اسپم شدن سایت به دلیل تغییرات در طراحی و برنامه نویسی …..
شما به عنوان سئوکار یا کارشناس سئو وب سایت مورد نظر را با کلمه کلیدی پرطرفدار در صفحه اول نتایج گوگل قرار می دهید و بعد مشتری شما یا خودتان تصمیم میگیرید که قسمت هایی از وب سایت  را کاملا تغییر دهید و یا به کل قالب سایتتان را تغییر دهید.
چه اتفاقی می افتد؟
گوگل خیلی محترمانه شما را در لیست تازه کار ها قرار می هد و کلمات کلیدی شما رد نتایج گوگل به شدت افت می کنند و کلمات کلیدی پرمخاطب کاملا تا چند ماه از نتایج گوگل حذف می شوند.
البته گاها شما تصمیم می گیرید که یک قابلیت جدید گرافیکی یا …به سایت خودتان اضافه کنید.این مربوط به تغییرات در راستای پیشرفت می باشد که از نظر گوگل کاملا مورد تایید می باشد.یعنی شما کد های قبلی و بیس قالب سایتتان را ثابت نگه داشتید و فقط به یک قسمت یک قابلیت جدید اضافه کرده اید و در این مورد دچار جریمه گوگل نخواهد شد.

تیم سئو راه با تجربه ده ساله و انجام پروژه های مختلف و مشاهده موارد بیان شده در پروسه سئو وب سایت ها سعی در بالا بردن هر چه بیشتر دانش سئو علاقمندان را دارد.
دوستان می توانند سوالات و نظرات  خود را در قالب کامنت با تیم ما در میان بگذارند.

Rate this post

محمدامین رضایی

بنیانگذار سئو راه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image