برندینگ در سئو

اهمیت برندینگ در سئو

میزان پیشرفت خواندن شما

فهرست محتوا

فهرست محتوا

اهمیت برندینگ در سئو در راستای ترقی و پیشرفت سایت در گوگل موضوعی قابل تامل می باشد. امروزه سئو و جستجوگرها به صورت قابل ملاحظه ای روند رو به رشدی را در پیش گرفته اند. شاید برای شما هم سوال باشد که برندینگ در این عبارت به چه معنی است؟ این واژه بر خلاف تعاریف گذشته امروزه حالت مبهم تر و پیچیده تری به خود گرفته است و به مسئله ای قابل تامل در زمینه بازاریابی تبدیل شده است.

در سالیان متمادی در گذشته ای نه چندان دوراین واژه معانی متفاوتی مانند شعار، نماد و یا طرحی برای شناساندن و عرضه محصول یا خدمات سازمان یا شرکت بود که با این روش فراورده خود را از سایر رقبا جدا می ساختند. در حقیقت هدف از برند سازی ایجاد تجسم وتصویری ذهنی در مخاطبین در رابطه با خدمات و تولیدات  یک کاگاه یا کارخانه، شرکت و یا یک کسب و کارمی باشد. ازبرجسته ترین انواع برند ها می توان نشان واره یا لوگو، رنگ، شعار و هدف و …. را نام برد.

 

برندینگ در سئو

برندینگ راهکاری برای شناخت و آگاهی دادن در رابطه با نوع بازار هدف در راستای گزینش رقبا، شرکت و کارخانه مطرح شده را تحت عنوان راه گشا و تنها مورد بهینه در راستای رسیدن به هدف معرفی می نماید. تولید محتوایی گویا و واضح، ایجاد اعتبار و سندیت برای شما به عنوان صاحب برند، ارتباط گیری با مشتریان و مخاطبین با معرفی فراورده ها و خدمات به آنها، دادن انگیزه و علاقه و به عبارتی سوق دادن افراد به سوی خرید این محصولات و تبدیل نمودن مخاطبین به هوادارانی باوفا و…. نمونه هایی از خدمات برند سازی می باشد.

موتور جستجوی گوگل همیشه سعی در دادن راه حل ها و راهنمایی به صاحبان برندهای بازرگانی و تجاری برای دست یابی به درجه بندی و رتبه بندی بهتر می باشد. به عنوان مثال نشان های تجاری که بک لینک پائین تری دارند در درجه بندی گوگل امتیازات بیشتری کسب می نمایند و به طبع آن رتبه بهتری نیز خواهند داشت هر چند که در برخی شرایط به دلیل عدم عملکرد بهینه جریمه شوند اما این جریمه یک یا دو هفته طول می کشد و بعد ار اتمام آن دوباره به صدر بر می گردند.

البته این ویژگی ها و توانمندی ها برای برند های معتبر و شناخته شده می باشد. نشان های کوچک از این مزیت ها ندارند در این شرایط برای موفقیت بیشتراین نشان ها به اجبار باید لینک های زیادی کسب کنند تا بتوانند به آغاز راه درجه بندی واژه های رقابتی برسند. اهمیت برندینگ در سئو به دلیل اثرات مثبت در ترقی سئو در موتور جستجوی گوگل می باشد. سئو و جستجوگرها روند رو به رشدی با سرعت بالایی دارند. بنابراین اهمیت برندینگ در سئو به دلیل فعالیت آن در سطوح متفاوت می باشد بنابراین لزومی ندارد برندی که قصد تولید آن را داریم به عظمت کوکاکولا باشد.

 شاهکار سئو و اهمیت برندینگ در سئو

اگر بخواهیم یکی مهمترین و اصلی ترین فوت های گوزه گری را معرفی نمائیم به  اهمیت برند سازی در سئو خواهیم رسید. این بحث در سئو خارجی بسیار مهمتر و بااهمیت تر می باشد. لینک بیلدینگ  یا به عبارتی بک لینک راهکاری است که پیوندهای خارجی را به سایت رهنمود می سازد. در واقع link building یکی ازراهکارهای مهم درراستای افزایش برتری و بهینه ساختن موتورهای جستجو می باشد. برای موتورهای کاوشگری که صفحات اینترنتی بالایی را مورد ارزیابی قرارمی دهد پیوندها همانند حلقه زنجیری در بین صفحات هستند.

بک لینک ها از حساس ترین و پرطرفدارترین معیارهای سئو خارجی هستند. این گزینه بسیار موثر در درجه بندی گوگل سالهاست که اهمیت برندینگ در سئو را به دوش می کشد. اما مسئله مهم دیگر الگوریتم پنگوئن می باشد این الگوریتم تاکیدی بر ارزش و اعتبار لینک هاست و در واقع بیان کننده این مطلب است که تمامی پیوندها اعتبار و سندیت ندارند. الگوریتم پنگوئن راه حلی برعلیه به کاربردن پیوندهای غیر معمول از قبیل لینک سازی اسپم می باشد. امروزه این کارکرد یکی از اجزای اصلی و هسته مرکزی در بین الگوریتم های گوگل است. این توانایی چیستان گشایی گوگل در دوره های متناوب به سایت ها مراجعه می نماید و شروع به ارزیابی می کند و در صورتی که نمونه هایی از پیوند سازی اسپم را شناسایی کند احتمال جریمه کردن سایت بالا می رود. در حقیقت پس از استفاده از چیستان گشای پنگوئن کیفیت و معتبر بودن محتوا برجسته تر شده و اهمیت می یابد. اهمیت برندینگ در سئو به دلیل بهینه نمودن سایت ها که عاملی مهم و کارامد در سئو می باشد است. روش کار و سندیت یک سایت در گوگل اطمینان به برند ها می باشد و در صورتی که این اصول رعایت شود اگر بنا به تشخیص گوگل سایت شما در یک حرفه یا صنعت برند تشخیص داده شود آن وقت در صفحه اول نمایش داده خواهد شد.

اهمیت برندینگ در سئو و تولید محتوا

 برند سازی یکی از ابزار کاربردی و مهم می باشد که شرایط را برای شناخته شدن در گوگل فراهم می نماید. و این نکته اهمیت برندینگ در سئو را بیشتر از گذشته آشکار می کند. بنابراین زمانیکه مخاطبین به کاوش در صفحات وب می پردازند با مارک و برند شما روبه رو خواهند شد و در این شرایط از سایت شما بازدید خواهند کرد که این عملکردها باعث بالا رفتن مراجعات و ورودی سایت مورد نظر می شود که نتیجه آن افزایش امتیاز CRT است. این مدل از برندینگ سازی باعث ارزش و اعتبار بخشیدن به سایت از نقطه نظر گوگل می شود. با بررسی این مطالب به این نتیجه می رسیم که محتوا سازی بهینه و مناسب راهکاری ارزشمند و موثر در اهمیت برند سازی در سئو می باشد. چون شرایط را به گونه ای مهیا می کند که استفاده کنندگان برای مدت طولانی تری در سایت باشند و با برند مورد نظر بیشتر آشنا شوند.

اهمیت برندینگ در سئو و ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی یکی ازراهکارهای نوآورانه در برند سازی سئو می باشد که با بالا بردن سطح روابط عمومی و استفاده بهینه از فضای دیگر سایت های شناخته شده و خبرگزاری ها و قراردادن مطالب تبلیغاتی می توان از آن بهره برد. اگر بتوانید با استفاده از مارک یا برند سازی خود را به کاربران بشناسانید و باعت جلب توجه آنها به طرف خود شوید به شما تبریک می گوئیم زیرا توانسته اید ازنام تجاری خود منبعی مهم و قابل اتکا بسازید که کاربران زیادی در راستای شناخت آن اقدام می کنند. اگر قصد دارید با استفاده از رپورتاژ آگهی به برندی در سئو تبدیل شوید باید به استفاده از انکرست و دامنه وب اهمیت دهید تا امواج برند خود را قوی کنید.

اهمیت برندینگ در سئو و نکات مهم برند سازی!!!

زمانیکه درباره اهمیت برندینگ در سئو صحبت می شود در واقع با دو مقوله کاملا متفاوت رو به رو هستیم که عامل بیشتر تغییرات بر یکدیگر هستند. در دنیای پیشرفته امروز برند، مارک یا نشان از فاکتورهای تاثیرگذار در سئو سایت است، اما در کنار تمام این نکات باید توجه نمود که یکی از راه کارهای برند سازی دارا بودن سئوی قدرتمند است. استفاده از برند سازی راهکاری بسیار پر کاربرد در مشاغل متفاوت می باشد زیرا باعث بالا رفتن میزان فروش و در نتیجه رشد و ترقی خواهد شد.

 ارتباط برندینگ و سئو یک تعامل دو سویه است یعنی با پیشرفت یک مورد، مورد بعدی نیز ترقی خواهد کرد. اهمیت برندینگ در سئو به گونه ای است که کارشناسان و صاحب نظران این عرصه بر این عقیده هستند که پیشرفت در سئو مهمترین و اصلی ترین راهکار برای افزایش قدرت برند می باشد. واژه دیگری که ارتباط تنگاتنگی با برندینگ دارد نرخ کلیک است. هر اندازه درصد سویچ یا کلیک کردن توسط استفاده کنندگان بالا رود باعث شناخته تر شدن برند شده و در نهایت برند سازی رخ می دهد. 

Rate this post

محمدامین رضایی

بنیانگذار سئو راه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image