نوشتن دوباره مقالات

تکنیک های مخرب در تولید محتوا چیست؟

میزان پیشرفت خواندن شما

فهرست محتوا

فهرست محتوا

قبل از اینکه به تولید به محتوا به شیوه خودتان ادامه دهید این چند روش را باهم مرور کرده تا اطمینان حاصل کنیم که کلاه سئو شما سیاه رنگ نیست.روش هایی که در ادامه ، در زمینه تولید محتوا معرفی میکنیم به تشخیص گوگل روش های کلاه سیاه در سئو محسوب میشود.برای فهم بهتر موضوع این را در نظر بگیرید که مخاطب وبسایت شما مشتری محتوای شما هستند.

۱: محتوای اتوماتیک

تولید نان های ماشینی به کلی رنگ و بوی نان سنتی را از بین برده است ، دستگاه هایی که با تحویل گرفتن چونه های آماده نان های ماشینی را به ما تحویل میدهد.

در تولید محتوای اتوماتیک ربات ها کلمات اصلی را از مدیر سایت تحویل گرفته و متنی را آماده میکنند که نه از لحاظ نگارشی و نه از لحاظ مفهومی استاندارد نیست، در تولید محتوای باارزش باید خودتان تلاش کنید .

محتوای اتوماتیک

۲: نوشتن محتوا با عنوان متفاوت و متن نامرتبط

سعی نکنید با تغییر محتوای ارزشمندی که تولید کرده اید کاربر را به سمت تبلیغات یا موضوعات غیر مرتبط هدایت کنید.گوگل با بررسی تغیرات کلی محتوای یک صفحه و افزایش نرخ پرش کاربران تشخیص به استفاده شما از این تکنیک کلاه سیاه خواهد داشت.بعضا اتفاق میوفتد با سرچ عنوان (انجام سئو سایت ) وارد سایت های فروش پکیج سئو میشید و این اصلا کاربر پسند نیست و مشخص هست که هدف محتوا گذار چیه!!

سالانه فرصت های استثنایی مختلفی از طریق پیامک و ایمیل پیش روی ما قرار میگیرند ، فرصت هایی مثل : حضور در جمع نوابغ یک کسب و کار اما قطعا میدانید که محتوای فرصت های استثنایی شاید در ابتدای کار کاربران زیادی را به خود جذب کند اما در نهایت کاربران متوجه دامی که به آن دچار شده اند خواهند شد.

گوگل درباره محتواهایی با عناوین جذاب در وحله اول شاید متوجه عمق فاجعه نشود اما به زودی با بالارفتن نرخ پرش کاربران این صفحات را مثل سایر تکنیک های کلاه سیاه از گردانه خارج میکند.

تفاوت عنوان متن با محتوای صفحه

۳: بازنویسی ظاهری

شاید تجربه مطالعه یک کتاب با ترجمه متفاوت به امید اینکه درک بهتری به شما بدهد داشته باشید.بعضی از این ترجمه ها حتی بازگردانی متن از نسخه اصلیشان نیستند و فقط متن فارسی آنها از یک متن دیگر بازنویسی شده است.اگر به وب سایت های مختلفی سرمیزنید و محتوای مشابهی را میبینید منتظر باشید که در آینده دیگر این وبسایت ها را در صفحه نتایج اول گوگل نبینید.

نوشتن دوباره مقالات

۴:تکنیک CLOAKING

قدیم تر ها در خانه هایمان روی فرش روفرشی می انداختیم و هنگامی که مهمان می آمد روفرشی را برمیداشتیم تا آن فرش زیبا را مهمان ببیند.این اتفاق در سایت هاهم جریان دارد و گاهی آنها محتوای نمایش داده شده به ربات های گوگل را از محتوایی که در معرض دید کاربران است را جدا میکند.این تکنیک فریبنده هم دیگر مورد تایید گوگل نیست و سایت هایی که از این تکنیک استفاده میکنند قطعا توسط گوگل جریمه میشن.

پنهان کردن متن از دید کاربر

۵: محتوای دزدیده شده

بعضی از دانشجویان علاقه ایی به نوشتن پایان نامه ندارند با یک مراجعه کوتاه به خیابان ها با انبوهی از فروشنده های پایان نامه مواجه میشویم، این پایان نامه با کپی و پیست نوشته میشوند و آن پایان نامه صد صفحه ایی که تحویل میگیرید کپی شده از صد پایان نامه است .شاید اساتید شما به راحتی متوجه نشود اما گوگل مثل اساتید نیست .

دزدیدن محتوای دیگران

۶: محتوای آزار دهنده و اسپم

اگر وقت گذر از یک پیاده رو با تستر عطر مواجه شدین که تا ده قدم از مغازه اش را همراه شما می آید و به اجبار بخشی از تستر عطر خود را بر روی آستین شما میزند ، باید بگوییم که حس مواجه یک کاربر با محتوای آزار دهنده را درک کردین.

در محتوای آزار دهنده هم جذابیت های ظاهری و سماجت سعی میشود تا به هر نحوی توجه کاربر به وبسایت جلب شود ،این روش نه فقط کاربران که بعد از این گوگل را هم آزار میدهد و سعی کنید از انجام این تکنیک خودداری کنید.

محتوای اسپم

 

 

۷:محتوای کپی شده یا تکراری

نیاز به توضیح زیادی نیست ، در این زمینه محصولات کپی شده خیلی زیادی را دیده ایم در تولید محتواهم درست مثل هر محصولی لازم است که قانون کپی رایت حفظ شود.این بار نه فقط به دلایل اخلاقی که به این دلیل که گوگل به متن های کپی شده وبسایت ها علاقه ندارد و به راحتی آنهارا جریمه میکند.

 

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

محمدامین رضایی

بنیانگذار سئو راه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت بهترین مقالات سئو به صورت هفتگی در ایمیل شما
تایید 
همین امروز به جمع سئوکاران برتر سئوراه  بپیوندید.
close-image